Aanmeldformulier
15 km Centralpoint Bedrijvenloop 2021
12
Voorwoord
Welkom bij aanmelding voor de Centralpoint Bedrijvenloop 2021 op zondag 21 november. Meld je team(s) aan door dit formulier in te vullen. Wil je meer dan 10 teams aanmelden, stuur dan een mail. Als je vragen hebt, kun je mailen (info@zevenheuvelenloop.nl). Binnen enkele werkdagen krijg je een bericht van ons met de 10 teamcodes waarmee jouw teamleden zich kunnen inschrijven.

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

Wat gebeurt er bij annulering door de organisatie?
Het kan zijn dat we door aangepaste maatregelen van de overheid genoodzaakt zijn de loop te annuleren. In dat geval gaan wij bekijken welke kosten er gemaakt zijn en krijg je van ons een deel van het inschrijfgeld terug. Wij zullen maximaal 50% van het inschrijfgeld in rekening brengen voor gemaakte kosten.

Uiteraard weten we nu nog niet of er van overheidswege nog maatregelen met betrekking tot corona verplicht gesteld zullen worden. Dat is afhankelijk van de situatie later dit jaar en de eisen die de overheid aan de organisatie en deelnemers stelt. Mocht dat het geval zijn, dan moeten wij daar uiteraard aan voldoen.
Gegegevens team
Naam bedrijf/organisatie *
 Naam team (evt. met alias)Gratis 1 shirt, maat
1 *
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Geef hierboven de maat van je gratis teamleidershirts op. 1 shirt per team.
Gegevens contactpersoon/teamleider
Voornaam contactpersoon *
Tussenvoegsel contactpersoon *
Achternaam contactpersoon *
Postadres + huisnummer *
Postcode *
Plaats *
Telefoon contactpersoon werk *
Mobiel nummer
E-mailadres *
Voer een e-mailadres in dat regelmatig gelezen wordt
2e E-mailadres *
Meetingpoint ROC
Als Centralpoint bedrijvenloopteam krijg je in het ROC een plek om elkaar te ontmoeten en om te kleden. En misschien later wel een feestje te bouwen.
Extra bestellingen
Origineel Zevenheuvelenshirt 2021 29,95 per stuk
Mannen maat XSAantal: Vrouwen maat XSAantal:
Mannen maat SAantal: Vrouwen maat SAantal:
Mannen maat MAantal: Vrouwen maat MAantal:
Mannen maat LAantal: Vrouwen maat LAantal:
Mannen maat XLAantal: Vrouwen maat XLAantal:
Mannen maat XXLAantal: Vrouwen maat XXLAantal:
Wanneer je voor je teamleden, T-shirts wilt bestellen, kun je hier het aantal en de maten opgeven. Je moet dus goed weten hoeveel shirts en welke maten je wilt ontvangen en je moet je teamleden op de hoogte stellen van het feit dat je de shirts voor hun hebt besteld. Klik hier voor meer informatie over de Zevenheuvelenloopshirts.
Als je de shirts vr 8 september bestelt, krijg je bonnen waarmee de shirts op de wedstrijddag kunt ophalen. Bestel je later, dan worden de shirts nagestuurd.
Catering
Je kunt de dag nog completer maken door voor je team catering te bestellen. Vul hieronder de aantallen in die je graag zou willen ontvangen. Je krijgt dan met de laatste info, bonnen toegestuurd waarmee je de catering kunt afhalen.
Soep (ook vegetarisch): € 2,95 p.st, aantal:
Belegd broodje (biologisch): € 2,50 p.st, aantal:
Koffie/thee: € 2,00 p.st, aantal:
Frisdrank/sap/bier: € 2,00 p.st, aantal:
Donatie Jeugdfonds Sport & Cultuur
Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt! Jij ook?
Voetballen, atletiek, muziek maken en zingen zijn leuk om te doen. En ook belangrijk, want kinderen leren samenwerken, omgaan met winnen en verliezen en maken nieuwe vrienden. Het is goed voor het zelfvertrouwen en de concentratie. Een kind dat lekker in zijn vel zit, presteert beter! Als er thuis te weinig geld is, helpt het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Het Jeugdfonds betaalt de contributie/lesgeld en eventueel de spullen zoals sport- kleding, dansschoenen of de huur van een instrument. Door te doneren kun je ervoor zorgen dat alle kinderen mee kunnen doen! Klik hier voor meer informatie over het Jeugdfonds Sport & Cultuur.
Donatie Jeugdfonds Sport & Cultuur
Gegevens verzending
Verzending *

Hier kun je opgeven of je de deelnemerspakketten (startnummer, evt. treinkaartjes e.d.) naar n centraal adres opgestuurd wilt hebben. Wij geven er de voorkeur aan om de deelnemerspakketten naar de individuele teamleden te sturen. Dit heeft als belangrijk voordeel dat de deelnemerspakketten op tijd bij iedereen aankomen en dat de teamleden zelf hun pakketten kunnen controleren. Eventuele fouten kunnen dan zo snel mogelijk worden hersteld. Wanneer je hier de optie "naar centraal adres" kiest, kun je het adres opgeven, waar de pakketten naar toe moeten. Het eigen adres van de deelnemer, dat bij de aanmelding van de individuele teamleden opgegeven wordt, wordt dan hiervoor niet gebruikt. Realiseer je wel dat in de praktijk blijkt dat er vaker bezorgproblemen optreden bij verzending naar een centraal adres dan bij verzending naar het huisadres.
Gegevens factuur
Vraag de juiste adressering op bij je financile afdeling.
Bedrijf/organisatie *
Persoon/afdeling
Adres *
Postcode *
Plaats *
Order- of bestelnummer
Steeds meer bedrijven vragen bij het toesturen van een rekening om een order- of bestelnummer en contactpersoon. Wij vragen je deze gegevens hier direct op te geven of mail ons deze binnen twee weken.
Kosten
De deelnamekosten voor 2021 zijn:
Eerste team: 475,-.
Voor elk volgend team: 375,-.
Prijzen voor deelname zijn exclusief 9% BTW.
Vragen/opmerkingen
Vul eventuele vragen en/of opmerkingen hieronder in
Aanmelden
© 2021 Inschrijven.nl