Help profiel

Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op een profiel op www.inschrijven.nl.

Is het noodzakelijk/verplicht een profiel aan te maken om te kunnen inschrijven?
Nee, ook zonder profiel kunt u gewoon inschrijven voor evenementen. Een profiel is alleen beschikbaar om het u als gebruiker makkelijker te maken. Als u vaker gebruikt maakt van Inschrijven.nl hoeft u niet steeds opnieuw uw persoonlijke gegevens in te vullen.

Ik ben ingelogd, maar gegevens worden niet automatisch ingevuld. Hoe komt dit?
Mogelijk accepteert uw browser geen cookies. Voor een correcte werking is het noodzakelijk dat uw browser namelijk cookies accepteert.

Niet alle evenementen waarvoor ik me heb ingeschreven staan vermeld?
Als je niet was ingelogd op je profiel op het moment dat je inschreef voor een bepaald evenement, dan wordt deze ook niet toegevoegd aan de lijst 'Mijn evenementen'. Daarnaast zijn er ook enkele evenementen die bewust het gebruik van een profiel in het inschrijfformulier niet ondersteunen (bijvoorbeeld Zevenheuvelenloop en Marikenloop). Deze evenementen worden dus nooit in de lijst 'Mijn evenementen' getoond.

Kunnen evenementen aan de lijst 'Mijn evenementen' worden toegevoegd?
Nee, dat is niet mogelijk. Je moet ingelogd zijn op je profiel wil het evenement (automatisch) worden toegevoegd. Later toevoegen van evenementen is niet mogelijk.

Via www.inschrijven.nl/controle zie ik andere evenementen staan. Hoe kan dat?
Op www.inschrijven.nl/controle wordt gecontroleerd op basis van postcode en geboortedatum. Dit staat helemaal los van inschrijving middels een profiel (waarbij u ingelogd moet zijn).

Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen?
Probeer eerst je wachtwoord op te vragen via deze pagina. Lukt dit ook niet, stuur daarna een e-mail naar -mail en vermeld daarin je naam, adresgegevens en geboortedatum!

Zijn er kosten verbonden aan het aanmaken van een profiel?
Nee, het aanmaken van een profiel is helemaal gratis. De rekeninggegevens worden uitsluitend gevraagd om automatisch te kunnen invullen op een inschrijfformulier.

Waarom krijg ik de melding 'Profiel is nog niet geactiveerd'?
Nadat u zich heeft geregistreerd ontvangt u een e-mail met een link. Pas na het aanklikken van deze link is uw profiel actief. Dit is nodig om te controleren of het ingevulde e-mailadres correct is. Heeft u geen e-mail met de activatie-link ontvangen stuur dan een e-mail naar profiel@inschrijven.nl met daarin uw naam, adresgegevens en geboortedatum.

Wat betekent 'Onthoud mij' op het inlogscherm?
Als u dit aanvinkt dan wordt uw profiel permanent bewaard en hoeft u niet steeds opnieuw in te loggen. Doe dit nooit op een openbare computer waar ook anderen toegang toe hebben, omdat ze hiermee toegang hebben tot al gegevens in het profiel.

Waarom worden als ik inschrijf voor een baan-/indoorwedstrijd mijn gegevens niet ingevuld?
Inschrijfformulieren voor baan- en indoorwedstrijden zijn technisch anders opgebouwd. Op dit moment is het daarom nog niet mogelijk gegevens op deze formulieren automatisch in te vullen. In de toekomst zal dit wel mogelijk worden.

Worden gegevens uit mijn profiel aan derden verstrekt?
Nee, je gegevens worden nooit aan derden verstrekt en blijven uitsluitend in beheer bij Inschrijven.nl. Alleen als je je inschrijft worden de gegevens die je invult in het inschrijfformulier aan de organisator van het evenement verstrekt.

Kunnen meerdere personen van ťťn e-mailadres gebruik maken?
Jazeker, per e-mailadres kunnen meerdere profielen aangemaakt worden. Wel dient elk profiel over een eigen (uniek) wachtwoord te beschikken.

Hoe kan ik mijn profiel definitief verwijderen?
Klik hier om uw profiel definitief te verwijderen.

Hoe kan ik een inschrijving annuleren?
Dit kan uitsluitend door een e-mail te sturen naar de organisatie. Inschrijven.nl kan dit niet voor u regelen.

Mijn vraag staat hier niet bij, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar: profiel@inschrijven.nl