Help profiel
Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op een profiel op Inschrijven.nl.Is het noodzakelijk/verplicht een profiel aan te maken om te kunnen inschrijven?
Nee, ook zonder profiel kun je gewoon inschrijven voor evenementen. Een profiel is alleen beschikbaar om het je als gebruiker makkelijker te maken. Als je vaker gebruikt maakt van Inschrijven.nl hoef je niet steeds opnieuw je persoonlijke gegevens in te vullen.
Ik ben ingelogd, maar gegevens worden niet automatisch ingevuld. Hoe komt dit?
Mogelijk accepteert je browser geen cookies. Voor een correcte werking is het noodzakelijk dat je browser namelijk cookies accepteert.
Niet alle evenementen waarvoor ik me heb ingeschreven staan vermeld?
Als je niet was ingelogd op je profiel op het moment dat je inschreef voor een bepaald evenement, dan wordt deze ook niet toegevoegd aan de lijst 'Mijn evenementen'. Daarnaast zijn er ook enkele evenementen die bewust het gebruik van een profiel in het inschrijfformulier niet ondersteunen (bijvoorbeeld Zevenheuvelenloop en Marikenloop). Deze evenementen worden dus nooit in de lijst 'Mijn evenementen' getoond.
Kunnen evenementen aan de lijst 'Mijn evenementen' worden toegevoegd?
Nee, dat is niet mogelijk. Je moet ingelogd zijn op je profiel wil het evenement (automatisch) worden toegevoegd. Later toevoegen van evenementen is niet mogelijk.
Via https://inschrijven.nl/controle zie ik andere evenementen staan. Hoe kan dat?
Op https://inschrijven.nl/controle wordt gecontroleerd op basis van postcode en geboortedatum. Dit staat helemaal los van inschrijving middels een profiel (waarbij je ingelogd moet zijn).
Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen?
Probeer eerst je wachtwoord op te vragen via deze pagina. Lukt dit ook niet, stuur daarna een e-mail naar profiel@inschrijven.nl en vermeld daarin je naam, adresgegevens en geboortedatum!
Zijn er kosten verbonden aan het aanmaken van een profiel?
Nee, het aanmaken van een profiel is helemaal gratis. De rekeninggegevens worden uitsluitend gevraagd om automatisch te kunnen invullen op een inschrijfformulier.
Waarom krijg ik de melding 'Profiel is nog niet geactiveerd'?
Nadat je je hebt geregistreerd ontvang je een e-mail met een link. Pas na het aanklikken van deze link is je profiel actief. Dit is nodig om te controleren of het ingevulde e-mailadres correct is. Heb je geen e-mail met de activatie-link ontvangen stuur dan een e-mail naar profiel@inschrijven.nl met daarin je naam, adresgegevens en geboortedatum.
Wat betekent 'Onthoud mij' op het inlogscherm?
Als je dit aanvinkt dan wordt je profiel permanent bewaard en hoef je niet steeds opnieuw in te loggen. Doe dit nooit op een openbare computer waar ook anderen toegang toe hebben, omdat ze hiermee toegang hebben tot al gegevens in het profiel.
Worden gegevens uit mijn profiel aan derden verstrekt?
Nee, je gegevens worden nooit aan derden verstrekt en blijven uitsluitend in beheer bij Inschrijven.nl. Alleen als je je inschrijft worden de gegevens die je invult in het inschrijfformulier aan de organisator van het evenement verstrekt.
Kunnen meerdere personen van één e-mailadres gebruik maken?
Jazeker, per e-mailadres kunnen meerdere profielen aangemaakt worden. Wel dient elk profiel over een eigen (uniek) wachtwoord te beschikken.
Hoe kan ik mijn profiel definitief verwijderen?
Klik hier om je profiel definitief te verwijderen.
Hoe kan ik een inschrijving annuleren?
Dit kan uitsluitend door een e-mail te sturen naar de organisatie. Inschrijven.nl kan dit niet voor je regelen.
Mijn vraag staat hier niet bij, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar: profiel@inschrijven.nl
Terug